sâmbătă, noiembrie 15, 2008

TEST HSM

cum sa faci: iti scrii radspunsurile pe o hartie, apoi imi trimiti pe mail(ana_cool_girl26@yahoo.com) iar eun iti voi spune cu ce vedeta hsm te asemeni.

1.in pauza un baiat/fata iti face ochi dulci. tu...
a)ii zambesc si ma simt mult timp super
b)ma gandesc aproape toata ziua la el/ea
c)merg spren el/ea si ma bag in seama

2.ce este cel mai important lucru din perspectiva ta?
a)bineinteles, faptul ca sunt in centrul atentiei
b)sa raman onest/si sa nu am prejudecati
c)sa ma distrez cu cei mai buni prieteni si sa fac sport.

3.vei juca intr-o piesa de teatru la scoala. cum reactionezi?
a)mi-am dorit asta din totdeauna, dar nu indraznesc sa intru pe scena
b)as incerca asta cu placere, dar ceva mai incolo
c)iuhu! vreaurolul principal

4.ce jobpt vacanta ti s-ar potrivi?
a)imi voi spoti banii de buzunar facand pe chelnerita/chelnerul
b)pff, eu si un job de vacanta? acestea sunt antonime
c)mi-as petrece vacanta facand pe salvamarul

5.trebuie sa sustii un referat. ai emotii?
a)daaa! sper sa nu fac nimic aiurea!
b)nu?! il sustin si apoi ma asez la loc
c)de ce sa am emotii? e grozav ca toate privirile sa stea pe mine

6.cum arata relatia perfecta pt tine?
a)important este ca el/ea sa fie super sweet
b)cand ambii se pot baza unul pe celalalt
c)cand am pus mana pe cel/cea mai popular/populara tip/tipa din scoala

7.ce iti place sa faci in weekend?
a)ma antrenez pt a fii in forma
b)ma intalnesc fie cu iubitul/iubita fie cu prietenii
c)fac cumparatguri pana golesc magazinele

8.ai un coleg/o colega nou/noua in clasa, ce faci?
a)ma imprietenesc cu el/ea si ii arat scoala
b)nu imi pasa! il/o ignor
c)intai imi dau seama cum e

9. cum te-ai descrie in 3 cuvinte?
a)sunt super tare/ dulce si super indragit/a
b)sunt prietenos/prietenoasa, saritor/saritoare si cam timid/timida
c) sunt sportiv/a, cool si super detasat/a

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

http://i248.photobucket.com/albums/gg167/iniondia/Hug.jpg