miercuri, decembrie 03, 2008

5 intrebari pt emily osment(16)


SURSA: BRAVO GIRL

BVG:DESI AI JUCAT IN DIVERSE PRODUCTII AI DEVENIT CUNOSCUTA CU ROLUL SIMPATIC LILLY DIN HANNAH MONTANA. CUM ITI EXPLICI ASTA?

emily:poate pentru ca seriarul a avut un mare impact asupra copiilor si parintilor lor. nu stiu....nu m-am gandit la alta explicatie

BVG:TE-AI NASCUT INTR-O FAMILIE DE ACTORI. DE CE AI ALES SI TU SA URMEZI ACEASTA CARIERA?

emily: pentru ca mi-a placut si mie. am luat si eu "microbul" de la cei din familie.

LA FEL CA SI FRATELE TAU, HALEY JOE OSMENT, ATI DEBUTAT DE MICI IN FATA CAMERELOR. VA SFATUITI CAND PRIMITI UN NOU ANGAJAMENT?

emily:sigur ca da! noi citim scenariile impreuna si ne dam sfaturi cu privire la modul de interpretare a rolurilor.

BVG: CE FACI IN TIMPUL LIBER?

emily: fac sport, iec cu prietenii si cant la chitara. imi place sa compun poezii pe care le transform in melodii. ies si cu cei doi catei, tor si nado, din rasa golden retriver.

BVG: CE URMEAZA IN CARIERA TA DE ACTRITA?

emily: sa ma intalnesc din nou anul viitor cu miley, de data asta pentru filmul hannah montana, si, evident, continuarea serialului care m-a facut celebra...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

http://i248.photobucket.com/albums/gg167/iniondia/Hug.jpg