vineri, iulie 03, 2009

friends 4 ever!!!


cum este sa ai prieteni buni...pai ii ai pur si simplu si te ajuta la bine si la greu:) ideea e ca te fac sa te simti mai bne in orice situatie dar nu intodeauna>:P de exemplu, acum, july [la care stau in brate] nu ma lasa in pace si ma gadila si imi pune cornitse:( fitsiar cornitzele sa itsi fie julia>:P mha rog tot suntem prietene nu?

cat despre alexandra..pai am fost la ea de ziua ei si ne-am distrat:] de atunci nu ne-am mai vazut:[ dar pun pariu ca vara asta o sa ne vedem ca sa mai vorbim si noi una doua:] pana atunci oricum eu ies in fiecare zi afara cu july si elena si c diana din cand in cand si ne distram ff tare mai ales atunci cand...mai ales permanent!!! yee!!! BFF!!! :] hai ca mai scriu din cand in cand si pe'aici asa ca stati li istit k nu am murit:P friends rulzzzz;]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

http://i248.photobucket.com/albums/gg167/iniondia/Hug.jpg